تولید محتوای ده دقیقه ای

تولید محتوای ده دقیقه ای

اجزای تولید محتوای ده دقیقه ای:


نگرش – هدف وبلاگ بعد از رسیدن به بالاترین حد پتانسیل خود چیست ؟
ارزش ها – ارزش های کلیدی معرفی کننده محتوای شما چه هستند؟
الهامات – در کجا به دنبال الهامات در طراحی ، محتوا، گفتگوهای ظبط شده و غیره می گردید ؟
استراتژی کلی وبلاگ – ایا تعریف سطح بالایی از استراتژی کلی در پس وبلاگ خود دارید ؟
جوامع هدف – برای چه گروه هایی از مردم محتوا تولید می کنید ؟
متمایز کننده ها – این وبلاگ چه تفاوتی با وبلاگ های موجود خواهد داشت ؟
مزیت غیر عادلانه – کسب وکار ، شیوه کار، تیم ، و چیزهای دیگرتان ،چه مزیتی برای شما دارند ؟
روابط کلیدی – افراد بی اندازه تاثیر گذاری که قادر به تقویت محتوای شما بوده و می توانید با خود همراهشان کنید چه کسانی هستند ؟
معیارها – چگونه متوجه می شوید که محتوایی موفق بوده است ؟
مشتریان مشتاق و دعوت به مشارکت – از چه راهکارهایی برای ترغیب مردم به مشارکت استفاده می کنید ؟

influencer, writing, girl-4081842.jpg

آیا محتوای شما قابلیت‌های زیر را دارد؟

در صورتی که پاسخ شما به هر کدام از سوال ها منفی است لطفاً چک لیست بازاریابی محتوای با ارزش را مطالعه نمائید تا در خلق محتوای بهینه به شما کمک کند.

آیا کاربر می تواند محتوا را پیدا کند؟
کاربر می بایست به راحتی بتواند محتوا مورد نظر خود را پیدا کند و جهت دسترسی به آن نیاز به صرف زمان زیادی نباید باشد. اگر محتوای شما دارای این ویژگی نیست متن زیر را مطالعه نمائید.

گام اول در تولید محتوا – موضوع خود را بنویسید.

همیشه با بهترین موضوع ممکن شروع کنید تا مطمئن شوید روی با کیفیت ترین ایده کار کرده اید

گام دوم در تولید محتوا – یک مشکل و یک ارزو برای موضوع بنویسید.

مردم جذب محتوای می شوند که یا مشکلی از انها را حل کند و یا ارزویی را برایشان براورده کند . موضوع را انتخاب کرده و “مشکل ” و ” ارزو ” ی مربوط به آن را یادداشت کنید .

camera, photographer, video-2125549.jpg

گام سوم در تولید محتوا- تا پنج نوع محتوا انتخاب کنید.

تقربیا انواع بی پایانی از محتوا هست که شما می توانید برای ارائه در وب سایتتان در نظر بگیرید

بررسی موردی
راهنما
گردآوری
چگونگی انجام
چگونگی انجام ندادن
اینفوگرافیک (دهده نمایی )
مقایسه / مرور
هزینه / قیمت
مبتنی بر داده های استخراج شده
لیست بهترین ها
عقاید

گام چهارم در تولید محتوا- فکر خود را روی هم بگذارید و یک عنوان توصیفی پیدا کنید.

در این گام شما برای محتوایتان عنوانی توصیفی انتخاب خواهید کرد .در حال حاضر ان را توصیف ساده ای از اینکه (وبلاگ) درباره چیست در نظر بگیرید.

pixel, pixel cells, reportage-3699342.jpg

گام پنجم درتولید محتوا – یک دام اضافه کنید .

در چهارچوب چند برابر کننده محتوا ، این چند دام را برای جلب توجه مخاطب استفاده کنید :

متعجب کننده – به انها حقیقتی ارائه بدهید که شگفت زده شان کند چیزهای ساده ای که برخلاف فرضیتشان باشد
تضمین – به ایشان تضمین موفقیت بدهید
علاقه – به ان ها حقایق جالی ارائه دهید تا به ان فکر کنند . مثال های واقعی یا امارهای درصدی در این زمینه خوب جواب می دهد

1 دیدگاه دربارهٔ «تولید محتوای ده دقیقه ای»

  1. بازتاب: عنوان جذاب چه ویژگی هایی داره؟ راهنمایی ما را اینجا بخوانید - مجله آذرجیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.